Pečertená #1: Ockov malý anjelik



Originál: Bedeviled #1: Daddy´s Little Angel
Autor: Shani Petroff
Vydavateľstvo: CooBoo, 2012
Čítané v jazyku: SK

Hl. postavy: Angel
Vedl. postavy: mama, Cole, Gabrielle
Hl. záporáci: Diabol

O čo ide?
"Mama vždy hovorievala, že môj otec je diabol. Nikdy som netušila, že to myslí doslova." Angelin otec, známy tiež ako Diabol, chce byť súčasťou jej života. Svojej dcére ponúka, že jej môže dať čokoľvek, po čom jej srdce zatúži - dokonca aj popularitu alebo rande s Coleom Danielsom, chlapcom, do ktorého je Angel už dlho zamilovaná. Ale ona má svoje podmienky - otec musí prestať s diabolským biznisom a zbaviť sa svojich špeciálnych schopností. Podarí sa im dvom uzavrieť dohodu? Získa Angel všetko, po čom túži?

Strany?
239 strán deja + poďakovanie

Séria? 
Je to tetralógia.

Žáner?
pre deti a mládež, anjeli

Veková kategória?
pre mladšie deti

Obálka?
Pekná, farebná a k téme sa hodiaca.

Prečo som knihu chcela?
Ak je zaujímavá téma, nevadí mi, že ide o knihu pre deti. Tu ma zaujal fakt, že otec hl. hrdinky je sám Diabol.

Humor?
Angel má veľkú papuľu, je to typické 13-ročné dieťa. Produkuje veľa vtipných dialógov a situácií a spolu s naj kamoškou vytvárajú dobrý humor.

Láska?
Len také detské "crush".

Akcia?
Nie.

Smrť?
Nie.

Koniec?
Ja by som prijala, keby bola kniha hrubšia, prípadne spojené 2 diely, ale keď zoberiem do úvahy, že je to hlavne pre deti, tak ten otvorený, resp. useknutý koniec je v pohode.

Nuda?
Nestalo sa tam nič prevratné, ale aj tak sa to čítalo ľahko a príjemne.

Prečo chcem film? 
Maximálne nejaký animovaný miniseriál pre deti.

Pocity v kocke... 
Mne knižky pre mladšie publikum nikdy nevadili. Rada si čítam rozprávky, ak majú dobrú tému. Tu som dostala presne to, čo som aj očakávala. 
Knižka je spracovaná jednoducho, pochopí tomu aj 9-ročné dieťa a hlavne je to celé veľmi milé. Postavy sú vtipné, majú v sebe typickú detskú drzosť a papuľnatosť a rodičia si trhajú vlasy, či už je to ustarostená matka alebo diabolský otec. Angel mi veľmi pripomínala moju malú 12-ročnú sestru, ktorá je na tom správaním veľmi podobne, bohužiaľ 8D 
Kniha sa veľmi ľahko číta, nakoľko má veľké písmená a málo strán. Uvítala by som, keby bola hrubšia. Dokopy sa tam totiž nič veľké nestalo, išlo hlavne o nastolenie vzťahu Diabla s dcérou a predstavenie "ťažkého" života hl. postavy. Je to taký úvod do celej série. Som zvedavá na 2ku. Čítanie ma totižto bavilo, usmievala som sa nad dialógmi, občas som prižmúrila oči nad pár hlúposťami, ale nemusela som nad ničím komplikovaným a záhadným rozmýšľať, len som strávila čas príjemným a jednoduchým čítaním nad knižkou, ktorá má chytľavú tematiku a vtipné postavy. Ak hľadáte nejakú jednohubku alebo tip na čítanie pre mladšie deti, tak toto je to pravé.

100 ľudí, 100 chutí...
ale u mňa... 4 z 5 hviezdičiek



E_V_E

Komentáre

  1. O knihe som v živote nepočula, ale vyzerá to ako zaujímavá jednohubka na večer - za predpokladu, že samu seba presvedčím o tom, že na tú knihu nie som príliš stará :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono je to také milé, že by si na to nebola stará, neboj sa :D

      Odstrániť
  2. Zaujímavo to vyzerá :) Presne na také odreagovanie, keď nevieš kam skôr skočiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, také na hodinku, keď sa ti nechce učiť, tak radšej toto :D :P

      Odstrániť

Zverejnenie komentára