Pikaču vyberá... #8



Meme vytvorené mnou, publikované každú nedeľu.
Cieľom je pomôcť mi vybrať knihu, ktorú budem čítať v daný týždeň. Kniha s najvyšším počtom hlasov v komentároch vyhráva. Takýmto spôsobom si chcem zaručiť, že každý týždeň prečítam min. 1 knihu! 




Berte do úvahy:
1. Všetky knihy sú požičané, takže je tak nejak jedno, že s ktorou začnem 8D
2. Ja sama sa prikláňam skôr ku knihe Modrá jako safír #2, keďže sa na ňu už neuveriteľne dlho teším 8) - 1 hlas


Komu dáte svoj hlas vy? 8)


Minulý týždeň vyhrala kniha Prímerie (Amanda Hocking). Knihu mám rozčítanú.


EDIT: Veľmi tesne, ale nakoniec vyhrala Modrá jako safír 8)



E_V_E

Komentáre

  1. Hlasujem za Modrú, ale Espressologie je kniha, ktorú, ak ťa chytí, prečítaš na jedno posedenie, takže podľa mňa zvládneš aj obidve :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem zatím četla jenom Espressologii, takže se přikláním k ní :) Je to krásně oddechová kniha, kterou přečteš za jeden večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Upíří deníky - jediné, co jsem ze seznamu četla :D ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já hlasunju pro Modrá jako safír:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednoznačnen Modrá jako safír :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára