Pikaču vyberá... #7




Meme vytvorené mnou, publikované každú nedeľu.
Cieľom je pomôcť mi vybrať knihu, ktorú budem čítať v daný týždeň. Kniha s najvyšším počtom hlasov v komentároch vyhráva. Takýmto spôsobom si chcem zaručiť, že každý týždeň prečítam min. 1 knihu! 




Berte do úvahy:
1. Prímerie je RC.
2. Dcéra dymu a kostí je vybratá v meme Měsíční párovaní, takže má byť prečítaná do konca apríla.
3. Upírske denníky #1 sú požičané a mám tu ešte 2. a 3. diel, takže by som to už mohla prečítať.
4. Ja sama sa prikláňam skôr ku knihe Prímerie, keďže je to, v prvom rade, recenzák a, v druhom rade, 1. diel bol dobrý, tak som zvedavá, ako sa to bude ďalej vyvíjať 8) - 1 hlas


Komu dáte svoj hlas vy? 8)


Pred-minulý týždeň vyhrala kniha Iskrivá (Kristin Cashore). Knihu mám rozčítanú, takže mi ostáva do plusu k tej, ktorú mi vyberiete dnes. Ale mám teraz "anti-čítacie" obdobie a nič sa mi vlastne nechce, takže dúfam, že prečítam aspoň to, čo mi vyberiete dnes 8)


EDIT: Prímerie prevalcovalo ostatné 8)



E_V_E

Komentáre

  1. Tu nie je o čom diskutovať. Prímerie!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Upíří deníky 1
    Je to krátké, takže to máš přečtené hned. :o)(Bohužel je to také špatné... Tedy podle mě.)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejako mám aj ja momentálne "anti-čítacie obdobie" :/ Ja by som ti vybrala teda knižku Prímerie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky souhlasím s tebou a většinou:) jen at máš radost při čtení:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem z toho četla jen Upíří deníky a Tajný kruh...Tajný kruh rozhodně ne, takže doporučuji Upíří deníky, které také nejsou špatné ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hlasujem za všetky! :D dá sa to? :D čítala som všetky okrem prímeria, ale to už mám tak by som aspoň zistila čo a ako :D
    okej, tak hlasujem za upírske (ktovie prečo :D). ja som sa k tomu hex hall žial ešte nedostala :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky budú prečítané v tomto mesiaci, len v akom poradí... 8D

      Odstrániť
  7. Prímerie, lebo sa na ňu tento mesiac chystám aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára