Pikaču vyberá... #6




Meme vytvorené mnou, publikované každú nedeľu.
Cieľom je pomôcť mi vybrať knihu, ktorú budem čítať v daný týždeň. Kniha s najvyšším počtom hlasov v komentároch vyhráva. Takýmto spôsobom si chcem zaručiť, že každý týždeň prečítam min. 1 knihu! 




Berte do úvahy:
1. Mám budúci týždeň skúšku.
2. Ja sama sa prikláňam skôr ku knihe Iskrivá, keďže som ju od Vianoc ešte nemala čas prečítať, hanba mi 8( - 1 hlas


Komu dáte svoj hlas vy? 8)


Minulý týždeň vyhrala kniha 50 odtieňov sivej (E. L. James). Knihu som nestihla prečítať, takže mi ostáva do plusu k tej, ktorú mi vyberiete dnes.


EDIT: Veeeľmi tesne, ale nakoniec vyhrala Iskrivá 8)


E_V_E

Komentáre

  1. Tak tohle je těžký, Sukubu jsem četla a fakt mě bere. Ohnivou se chystam, autorka píše skvěle :D A teď jsem začala Dceru kostí a dýmu a líbí se mi taky. Tak se přidej do party a čti se mnou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jako správná fanynka Richelle Mead hlasuju pro Sukubu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. take se pridavam k Sukube ...vcera jsem docetla 5 dil a je to proste skvela serie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Súcit s knihami, ktoré čakajú od Vianoc! Iskrivá, prosím! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já s tebou mám taky soucit, takže hlasuji pro knihu na kterou se od vánoc nedostalo:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tak já ti dám hlas k Sukubce, protože je prostě boží! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ani jednu som nečítala ale na tvojom mieste by som sa vrhla na Sukubu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Iskrivá alebo Sukuba :D Dcéru už nikdy viac nechcem vidieť - aj keď je to trochu ťažké, keďže ju mám na jednej z poličiek(ale je čo najviac zastrčená), ale tuším, že tam neostane dlho, niekam ju odpracem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rozhodně Iskrivá! Sukuba je... ehmm....

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dcera kostí a dýmu je krásná!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára