Pikaču vyberá... #3



Meme vytvorené mnou, publikované každú nedeľu.
Cieľom je pomôcť mi vybrať knihu, ktorú budem čítať v daný týždeň. Kniha s najvyšším počtom hlasov v komentároch vyhráva. Takýmto spôsobom si chcem zaručiť, že každý týždeň prečítam min. 1 knihu! 




Berte do úvahy:
1. Keď preskočí iskra je z knižnice.
2. Ja sama sa prikláňam skôr ku knihe Črepiny duší, pretože sa na mňa smutne pozerá už vyše mesiac 8D - 1 hlas


Komu dáte svoj hlas vy? 8)


Minulý týždeň vyhrala kniha Punková princezná (Dominika Ponechalová). Knihu som prečítala a uverejnila recenziu.


EDIT: S prehľadom vyhrala kniha Črepiny duší 8)


E_V_E

Komentáre

  1. Já se přikláním ke Črepiny duši..
    ale Keď preskočí jiskra.. také neni špatná knížka, četla jsem a líbila se mi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. črepiny :) mám ju doma už dva mesiace ale ešte som nečítala :) takžesom zvedava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. črepiny som čítala a sú super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Črepiny duší :) Tuhle knihu jsem nečetla, ale zajímá mě tvůj názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V prvom momente by som dala Črepiny duší ale nakoniec
    chcem Keď preskočí iskra. ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja by som si vybrala crepiny dusi ale brala by som aj mrazive leto

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak asi nemá smysl, abych něco navrhovala, protože je to jasné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sakra, ja sa vždy zapojím neskoro :D Ale tiež by som bola za Črepiny duší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára