Zimní dumáni #1


Organizuje: Syki
Úloha: napísať článok na vopred dané témy


Téma: A teď to zkusím já 

aneb Knižní postavy, se kterými bych si ráda vyměnila místo




Všetci milujeme a nenávidíme knižných hrdinov! Každý sa nás dotkne iným spôsobom, ku každému máme iné sympatie a na mnohých klaďasoch či bad guys obdivujeme schopnosti hrdinov, ktoré nám chýbajú. Ja som skôr introvert, rada som sama doma, čítam knihy či pozerám filmy, najradšej by som bývala sama so psom, ktorému takisto nemusím nič vravieť, no navzájom sa chápeme. Napriek tomu milujem tanec a diskotéky, ani pár panákom sa nevyhýbam, často som kvôli nim výrečnejšia a sebavedomá. 
Preto obdivujem knižných hrdinov, ktorých autori vytvorili tak, aby stelesňovali to, po čom čitateľ túži. 

Máme problémy s rodičmi? Vzbúrme sa a odíďme na iné miesto ako Tris a Štvorka. 
Máme problémy so zdravím? Rhine a Gabriel o tom vedia svoje. 
Chýba nám životná láska? Bella nám veľmi rada poradí. 
S mnohými rozhodnutiami, ktoré knižní hrdinovia urobia, nesúhlasíme, iný zase presne vystihne našu podstatu.

Väčšina hrdinov, o ktorých čítam a ktorým ja fandím, má práve také vlastnosti, ktoré mne chýbajú. Napríklad taká Hermiona, ktorá sa za rekordný čas nabiflí hocijaké učivo. To by som fakt potrebovala! Alebo večne vtipná Sophie, ktorá dokázala okúzliť úžasného Archera 8P Malá krásavica Renesmee, ktorá je stredobodom pozornosti každého, aj keď sa o to neprosila. Možno som trochu povrchná, ale najradšej by som skombinovala všetko toto a vytvorila by som zo seba superčloviečika! 8D

Ak si mám však vymeniť miesto s nejakou konkrétnou postavou, tak by to boli: 
Katsa z knihy Výnimočná - pretože je to silná hrdinka, ktorá sa vie ubrániť čomukoľvek a predsa má srdce na správnom mieste
Ginny z Harry Potter série - pretože je to úžasné, krásne, nadané a silné dievča, ktoré sa nezľakne nikoho
Rosalie z Twilight série - pretože je to nádherná a sebavedomá bytosť, ktorá nakope zadok každému, kto povie, že má zlý účes!
Tieto 3 hrdinky sú pre mňa favoritky v oblasti ich pováh, vzhľadu a rozhodnutiach, v mnohom sa im podobám a v mnohom by som len chcela byť ako oni, ale pritom im nesiaham ani po členky. Ich životy mi pripadajú tak coolové, plné akcie, lásky, dobrodružstva, mágie a nadprirodzených schopností, že by som sa s nimi okamžite vymenila 8)



E_V_E

Komentáre