I can be anyone... #17


Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???



Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!


Moja hrdinka - Grace z knihy Triaška
Prečo? - Grace je veľmi zaujímavá a vcelku rozumná (trochu Bellovská) postava. Obľúbila som si ju.
Jej deň? - Na konci, keď si bola na 100% istá smrťou milovaného.
Čo by som urobila inak? - Keď mne zomrela 5 ročná akváriová rybka, plakala som pol hodinu bez prestania, pretože pre mňa niečo znamenala (nesmejte sa mi, som citlivá povaha 8P). A Grace, pri uvedomení si smrti svojho miláčika (ktorého rozoberala cez celú knihu), len žila ďalej a nepamätám sa, žeby vôbec aj plakala. No bolo to tam na konci také chaotické, ale aj tak, ja by som sa zavrela do izby, ležala na posteli, čumela do stropu alebo aspoň hrala Sudoku. Ona potom vyšla von, riešila ešte zostatkové veci a akokeby s tým bola úplne zmierená. Neviem, či si ten dej len ja nepamätám alebo to autorka vystihla dosť nereálne. Citlivý človek ako je Grace sa zo smrti milovaného len tak ľahko nedostane.
Aspoň nemusela tak dlho trúchliť, keďže má séria ďalšie 2 diely 8)



E_V_E

Komentáre

  1. no, Grace je veľmi zaujímavá(rozumej divná) osôbka, ktorá to v živote(r. v hlave) nemá veľmi v poriadku čo sa ohľadom pocitov týka...nemysli si, že ju nenávidím alebo také niečo, len je v niektorých situáciách naozaj divná a ja by som tam konala inak, napríklad aj čo si zmienila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, divná rozhodne je 8D
      veľmi sa podobá na Bellu z Twilighu, ale predsa o trošku viac robila...aj tak je na také doživotné lásky ešte primladá 8D

      Odstrániť
  2. Knížku jsem nečetla, ale podle toho, jak si ji popsala...tak mi nepřipadá zrovna truchlící typ :D jak jsem začala toto meme na svém blogu, vůbec mě nic nenapadá...předtím jsem toho měla hodně, ale najednou mi všechno vypadlo :/ doufám, že dostanu inspiraci :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež bola neaktívna mesiac v tomto meme, došli mi nápady 8D a potom, keď som prečítala ďalšie knihy, tak sa to už sypalo zase 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára