On my wishlist #22



Sobotné meme z Book Chick City. Cieľom je uverejnit knihy, ktoré by sme si chceli prečítať alebo mať na poličke doma. Či už to budú knihy staršie, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.


Pre dnešné meme som vybrala mnou strašne chcenú knihu: Monster High #1





Názov: Monster High #1 - Strašidelná stredná
Autor: Lisi Harrison

Anotácia: Frankie Steinová nastúpi na Merstonskú strednú školu a teší sa na všetko, čo jej budúcnosť môže ponúknuť: na zábavné večierky, výlety s kamarátkami a predovšetkým na pekných chalanov! No niečím sa od svojich spolužiačok líši – namiesto raňajok sa nabíja elektrinou a mejkapom nezakrýva vyrážky, ale zelenú pokožku. Rodičia trvajú na tom, že nesmie odhaliť svoju skutočnú totožnosť, aj keď to neraz nie je jednoduché. Čoskoro však zistí, že aj niekoľkí spolužiaci skrývajú príšerné tajomstvá. Frankie začne uvažovať, či nenastala vhodná chvíľa priznať farbu aj švíky a vybojovať slobodný život pre celé spoločenstvo „raritných“, ktoré sa nenápadne začlenilo medzi obyvateľov Salemu. Zároveň s Frankie do školy prichádza aj „obyčajská“ nová žiačka Melody Carverová, ktorá sa potrebuje zbaviť nielen astmy, ale aj množstva zbytočných komplexov. Až do chvíle, keď sa ich osudy dramaticky prepletú, dievčatá netušia, čo všetko majú spoločné...

Prečo táto kniha?
Na túto knihu ma naviedla hlavne Astesia a jej recenzia a moja malá sestra 8D Pozerá totiž seriál z tohto a nevyzerá to vôbec zle, rada by som si to prečítala, aj keď riskujem príbeh skôr pre deti, ktorý by sa mi nemusel páčiť. Moja 8 ročná sestra je však mojím opakom a nerada číta 8D Takže padá možnosť prinútenia mamy kúpiť malej túto knihu na Vianoce s postrannými úmyslami pre mňa 8D 

E_V_E   

Komentáre

  1. Knihu jsem četla a líbila se mi :)
    Seriál jsem párkrát viděla a i když je to pro menší děti, celkem se mi to líbilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som tiež ešte ani jedno neskúšala, videla som len reklamy na to a tie postavičky boli pekne nakreslené :D :D ale tak nemuselo by to byť až také zlé, aj napriek tomu, že je to pre deti :D tak napríklad ja som si už na "detské" čítanie zvykla, pretože všetky dobré YA knihy v našej knižnici sú v detskom oddelení :D viete si predstaviť tie pohľady mamičiek, keď ma tam vidia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D aj ja keď brázdim po internetových kníhkupectvám, tak je všetko v beletrii pre deti 8D

      Odstrániť
  3. Kniha vypadá docela dobře. :D Myslím, že je asi dobrá na pobavení a nebude v ní nějaká veliká zápletka atd. :D Ale má hezkou obálku. :) Ten seriál znám hodně vzdáleně přes neteře. Ale zato jsou takové panenky těch monster high ne? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie bábiky sú krásne 8D chystám sa na Vianoce kúpiť sestre takú 8D

      Odstrániť
  4. Dcera od jedné máminy kámošky Monster high naprosto miluje, tak jsem s ní na pár dílů koukla na YouTube a nevypadalo to až tak zle :D Ale nevím, od té doby jsem se k tomu nevracela... kdyžtak dej vědět, jaké jsou knížky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem či sa k tomu niekedy dostanem, ale bolo by to fajn 8)

      Odstrániť
  5. MH som citala a pacila sa mi, ale ked som citala teraz druhy diel, tak som nechapala, ako sa mi mohla pacit. v kazdom pripade dvojka bola katastrofa :/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára