Dlouhé zimní večery #3




Organizuje: *Táňa*
Úloha: napísať článok na vopred dané témy


Téma: Čaj, teplo pod dekou a moje nejoblíbenejší kniha




Nesedí na mňa hneď prvé slovo - čaj. Ja nepijem čas v čase, keď nemám 38 stupňovú horúčku alebo nedrnkocem zubami. Čaj fakt nemusím. Čo je už ale niečo úplne iné, je Coldrex a Teraflu 8P Tie by som pila najradšej každý deň. Veľakrát mi musí mama pripomínať, že to nie sú cukríky, ale lieky 8D
V čase Vianoc, keď vonku sneží a môj pes sa schová pod moju perinu, netreba sa učiť ani upratovať, vtedy vytiahnem nejakú práve rozčítanú knižku, schúlim sa na posteli, zapnem kúrenie radiátora na maximum, spravím si Teraflu, vytiahnem žalúzie, aby som videla padajúci sneh a voľnou rukou hladkám psíkovo bruško. Je veľmi príjemné mať chvíle pokoja, ktoré si ukradnem počas vianočného zhonu. Začítam sa do knižky a nevšímam si nikoho. Ani sa nenadejem a už je polnoc.


Tohtoročné vianočné čítanie bude u mňa prebiehať trochu inak. Mám dosť ťažkých skúšok, takže sa budem snažiť mať ich čo najskôr za sebou, pretože tvrdnúť v uzimenej škole počas "prázdnin" je to najhoršie, čo sa môže študentovi stať. 1. decembra plánujem doniesť z pivnice všetky naše ozdôbky (samozrejme predtým vyupracem celý 5 izbový byt s 2 kuchyňami - hrozné niečo) a veselo si vyzdobím svoju izbu (snažím sa ukradnúť si najkrajšie ozdoby 8P). Potom sa do toho opre moja mama a potom už len stojím a čakám na pokyny, lebo nikto sa ničoho nesmie dotknúť 8D





Mám doma niekoľko neprečítaných kníh a na Vianoce si plánujem zaobstarať nejaké ďalšie, takže čítať budem mať čo 8) Každý rok si však zvyknem dať re-reading niektorého Harryho Pottera, je to taký môj zvyk 8) Neviem či na to tento rok budem ma čas, snáď áno a keď nie, tak určite stihnem aspoň niektorý z jeho filmových adaptácií 8)







A myslím, že ani jedna z mojich naj knižiek, akými sú knihy Výnimočná či Úsvit, nebudú z čítacieho maratónu vynechané 8)





E_V_E

Komentáre

  1. Ani ja sa s čajom nemusím :D A Potter to nesmie chýbať :D to vždy na vianoce =)uvidím ako bude moj pokoj vyzerať tento rok :D ale asi nijak :D Pretože som stresswoman a mam problem sa upokojiť :D Dokonca aj so spankom mam pre to problémy :/ ale to nič :D hlavne že bude dostatok kníh a teplo v dome :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám so spánkom problémy tiež - stres a škola väčšinou, zobúdzam sa niekoľkokrát v noci 8(

      Odstrániť
  2. Harry Potter mě taky čeká - relikvie smrti. :) Vážně pěně napsané. :) :) Moje nejoblíbenější dlouhé zimní večery jsou u tebe, vážně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si vždycky vezmu do postele kakao :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D to som ešte neskúšala, skúsim najbližšie 8P

      Odstrániť

Zverejnenie komentára